Kontakt podaci
CONCORDA d.o.o. Sjedište: Čazmanska 6, 10000 Zagreb, Hrvatska OIB: 60694472023 Tel: 01/ 5540 717 E-mail: info@concorda.hr
Načini plaćanja
1. Predračunom (na svoju email adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji je potrebno uplatiti iznos. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune- putem banke, pošte, Fine ili sl.) 2. Internet bankarstvom ili općom uplatnicom/virmanom (podaci za uplatu: Concorda d.o.o., Čazmanska 6, 10000 Zagreb, Raiffeisen Bank Austria d.d. Zagreb, IBAN: HR 94 24840 081135 020 101) 3. Online kreditnim karticama (MasterCard, Maestro, Visa, Visa Inspire, American Express, Diners ili Discover) 4. Ne nudimo mogućnost obročnog plaćanja
Izjava o sigurnosti plaćanja
HT Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam.
ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).
Upute za sigurnu internetsku kupovinu potražite ovdje (3dsecure upute za sigurnu internetsku kupovinu).
Izjava o privatnosti
Concorda d.o.o se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Concorda d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Uvjeti povrata i reklamacije
U slučaju prigovora ili zahtjeva za povratom sredstava iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor agenciji i to e-mailom na info@concorda.hr ili preporučeno poštom na adresu: Concorda d.o.o., Čazmanska 6, 10000 Zagreb. Concorda d.o.o., potvrditi će primitak prigovora/zahtjeva pisanim putem bez odgađanja, a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora/zahtjeva.
CONCORDA d.o.o. za usluge i turistička agencija
Upisano u Sudski registar trgovačkih društava RH pri Trgovačkom sudu u Zagrebu, s temeljnim kapitalom od 20.000,00 kn uplaćenim u cijelosti.
ID kod: HR-AB-01-080563939 | MBS: 080563939 | OIB: 60694472023
IBAN: HR9424840081135020101 kod Raiffeisen Bank Austria d.d. Zagreb, SWIFT: RZBHHR2X